[Fedora] Estat de la Fedora 15

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
dll maig 30 15:26:11 CEST 2011

Hola,

> Crec que tots els projectes basats en el voluntariat de traducció estem
> habitualment amb una manca de recursos. Per això penso que és important
> continuant pujant notícies sobre la sortida de noves versions, per tal
> d'atraure a nous usuaris i potencials traductors.

Tota la raó, nosaltres som un exemple, el grup és podria anomenar "els
4 gats" xD

A veure, crec que el català no està per defecte en cap medi, livecd i
dvd. No estic segur, es possible que el motiu sigui l'estat de la
traducció, no està al 100%.

Serà qüestió de treballar per la Fedora 16 i veure si podem fer un
spin en català per la Fedora 15.

--
Oscar Osta Pueyo
oostap.listas a gmail.com