[Fedora] Disseminació de la Fedora 14

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
dij nov 4 20:34:30 CET 2010

2010/11/4 Jordi Mas

> En/na Robert Antoni ha escrit:
>
>  Bones,

> Hola,
>
> He preparat un esborrany de notícia per la Web de Softcatalà:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_14_noticia
>
> Si us plau, feu els canvis que creieu adients.
>
> La pujaré com a notícia demà al matí.
>
> Connectat amb això fa temps que tenim un bàner de promoció del Fedora
> (també de l'Ubuntu).

Bones,

Està molt bé Jordi !!!

Vull fer un petit suggeriment per la secció "*Quant al projecte de traducció
de Fedora*".
El títol es podria canviar a una cosa semblant a "*Voluntariat per a
traducció de Fedora al català*", i on surt la paraula projecte la canviaria
també per voluntariat.
Crec que així quedaria millor, què us sembla aquest canvi?

Salutacions,

Robert

--
FQN: Robert Antoni Buj Gelonch
AKA: Robert Buj

Advanced-level training cycle (ca: CFGS) in computer software engineering
(ca: DAI) - les Heures, technical academy (SPA)
Computer Science Engineer - University of Lleida (UDL), Lleida (SPA)
Training course in Handel-C & DK design suite - Celoxica Ltd., Abington (UK)
Training course in Xilinx EDK & Microblaze - Autonomous University of Madrid
(UAM), Madrid (SPA)
Postgraduate Master's degree in .NET Solutions - Open University of
Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)
Postgraduate Master's degree in FOSS (Free and open source software)
(upcoming) - Open University of Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)

ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode
nicht!
en: I would like to improve the world, but God didn't give me the source
code!
es: Me gustaría mejorar el mundo, pero Dios no me da el código fuente!

gpg fingerprint = 0800 D37B C187 CC6E 9D0C 0AF4 265D 0096 AC78 6412