[Fedora] system-config-nfs

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dis maig 23 23:57:20 CEST 2009

Bones Xavier,

El 19 / maig / 2009 17:45, Xavier Faus Torà <xfaus a diei.udl.cat> ha escrit:
> Hola,
>
> Aquí va aquest altre mòdul, a veure que tal, no he traduït NFS i les
> primeres les he deixat sense traduir ja que serien iguals, hauria d'haver
> fet copiar i enganxar o no cal?

t'adjunto el diff amb els canvis que he fet i el mòdul que vas enviar
amb les meves correccions fetes. Et comento unes coses que he vist:

-msgstr "Compartir fitxers des d'un servidor NFS es fa a nivell dels
directoris que"
-"els contenen, això és conegut com \"exportar\" aquests directoris. L' "
-"<application>eina de configuració del Servidor de NFS</application>
pot ser utilitzat per "
+msgstr "La compartició de fitxers des d'un servidor NFS es fa a
nivell dels directoris que "
+"els contenen, això és conegut com a «exportar» aquests directoris. "
+"L'<application>eina de configuració del servidor d'NFS</application>
pot ser utilitzada per "
 "configurar un sistema com a servidor NFS."

-- El fi de línia de la primera línia és incorrecte, manca l'espai. En
la segona línia deixes un espai en blanc al final, però l' L' ha
d'estar junt al tag perquè quan es visualitzi es llegirà "L'eina..."

Siusplau continua amb aquest mòdul, Gràcies!

--
"Be warned in time, James, and remain, as I do, incomprehensible:
to be great is to be misunderstood." -- Oscar Wilde

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebookeja'm: http://ca-es.facebook.com/people/Xavier-Conde-Rueda/1620695057
Name: s-c-nfs.zip
Type: application/zip