[Fedora] Primeres cadenes del fitxer policycoreutils.HEAD.ca.po

Josep Torne josep.torne a gmail.com
div maig 22 09:30:01 CEST 2009

D'acord, aplico els canvis.
Amb aquest fitxer encara faré unes quantes cadenes més, però aviat el
canviaré. Si de cas assigna-me'n  un altre així ja el començaré a fer.

Fins aviat.

Josep.

El 20 / maig / 2009 22:23, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit: