Re: [Fedora] Traducció modul liveusb

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dic maig 20 22:00:43 CEST 2009

Bones Salva,

El 19 / maig / 2009 00:18, Salva Pascual <salva a delleida.com> ha escrit:
> Hola, us envio els 3 fitxers, el original, el traduit i el diff, a veure com
> està tot una mica, no se si estarà bé, espero que si.
>
> Si hi hagues alguna cosa, ho rectifico

no cal que enganxis el fitxer en el missatge, amb adjuntar-lo n'hi ha prou :).

T'adjunto el diff amb els canvis que he fet al teu fitxer abans de
pujar-lo. Tingues en compte que les cadenes que comencen amb #~ són
cadenes que ja no existeixen en la traducció actual, però es conserven
per si de cas. Jo les he esborrat del fitxer, no s'han de traduir ni
modificar. En aquest enllaç ho tens explicat:

http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%B3_Fitxers_PO

Pots anar fent aquesta traducció:

https://translate.fedoraproject.org/tx/projects/samadhi/master/raw/po/ca.po

Bona feina!

--
"Be warned in time, James, and remain, as I do, incomprehensible: to
be great is to be misunderstood." -- Oscar Wilde

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebookeja'm: http://ca-es.facebook.com/people/Xavier-Conde-Rueda/1620695057
Name: liveusb-creator.diff
Type: text/x-patch