[Fedora] Estat traduccions assignades

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dic maig 13 23:51:15 CEST 2009

Bones Oscar,

El 12 / maig / 2009 12:56, Oscar Osta Pueyo <oostap.listas a gmail.com> ha escrit:
> Hola a tots;
> Doncs per temes de feina no puc dedicar temps al meu mòdul assignat, ho
> sento. El seu estat és el mateix del que fa unes setmanes. Adjunto les meves
> modificacions, per si algú vol seguir amb la feina jo no podré fins dintre
> d'unes quantes setmanes, ho sento.

cap problema. Acabo de pujar la teva traducció, ara està al 50 %. bona
feina! Quan tinguis temps demana un mòdul!

--
"Countless feasts laid at my feet
 Forbidden fruits for me to eat

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/