[Fedora] Re: Resum de Fedora, vol 23, número 6

dojoworld dojoworld a gmail.com
dim maig 12 10:15:29 CEST 2009

Jo dec estar al 10%, com sempre la feina acapara tot el temps.
Com puc saber cada quan hi ha una release d'aquestes?
Salut

El dl 11 de 05 de 2009 a les 12:00 +0200, en/na
fedora-request a llistes.softcatala.org va escriure: