[Fedora] Re: Estat traduccions Fedora

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
div maig 1 18:36:59 CEST 2009

Bones,

El 1 / maig / 2009 17:42, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Jo encara no he començat amb la nova que em vas assignar. A veure si
> aquest cap de setmana puc avançar!.
>
> Per altra part, no puc instal·lar Fedora 11 al meu ordinador, i això em
> fa una ràbia!!. Cap dels cd's (ni lives ni dvds) arriben a
> iniciar-se. :S

Oki, jo vull provar amb una vmware, a veure com va. Si creus que és un
problema de les ISO ho hauries de reportar al bugzilla de Fedora.

"Countless feasts laid at my feet
 Forbidden fruits for me to eat
 But I think your pulse would start to rush" -- Walking in my shoes,
Depeche Mode

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebookeja'm: http://ca-es.facebook.com/people/Xavier-Conde-Rueda/1620695057