[Fedora] Estat traduccions assignades

dim mar 31 16:55:13 CEST 2009

Hola Pau,

El 31 / març / 2009 16:37, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Hola
>
> Tinc problemes aquest dies (fins dijous) per acabar amb el mòdul que
> tinc assignat:
> https://translate.fedoraproject.org/POT/system-config-audit.tip/system-config-audit.tip.ca.po
>
> Encara no l'he pogut començar (estem posant el terra del pis i demà
> baixe a Alacant per la vesprada, així que no podré fer res).
>
> Si no hi ha problema, l'acabe dijous. Si n'hi ha, doncs demanaria que ho
> fera un altre.

gràcies per avisar. No cal que pateixis, quan tinguis més temps torna
a demanar algun mòdul, sempre calen mans per a les release notes ;).

“A defect is an instance in which a requirement is not satisfied.” [Fagan, 1986]

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebookeja'm: http://ca-es.facebook.com/people/Xavier-Conde-Rueda/1620695057