[Fedora] system-config-printer.1.1.x.ca.po

dic mar 25 16:27:32 CET 2009

Hola Pau,

perdona que no enviés el diff, si vols veure els canvis només cal que
comparis tu mateix contra la versió que vaig pujar:

https://translate.fedoraproject.org/tx/projects/system-config-printer/1-1-x/raw/po/ca.po

No vaig detectar cap errada greu, de memòria me'n recordo d'algun mot
mal escrit (p.e. imperssora) però res de greu, no pateixis. El que si
he fet ha sigut unificar les formes verbals per consistència entre les
traduccions, fent servir la variant dialectal central. Espero que
quedi clar que el motiu és la consistència en la traducció, no vull
ferir sensibilitats com ha passat en altres projectes :).

Salut!

El 24 / març / 2009 07:05, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit: