Re: [Fedora] Mòdul authconfig

dic mar 4 12:23:56 CET 2009

Hola Pau,

El 4 / març / 2009 08:56, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Bé, ja està. M'he posat com a Last-translator. Però... t'he esborrat a
> tu. Això està bé o simplement he d'afegir el meu nom?.

En la capçalera es posa el last-translator només, en els missatges sol
haver un string "translator-credits" on es posa la llista de tots els
traductors perquè es vegi a la UI.

Per cert, em sembla que has escrit malament l'adreça, somnu.cat?

> Aquesta era la primera traducció, la resta ja estarà tot aclarit. Ara em
> posaré amb la nova que m'has donat.
>
> Salut!

Per això t'he passat una de petita. Pensa en fer servir un editor de
text+msgfmt, en comptes del gtranslator o kbabel. Aquests programes de
vegades donen problemes. També repassa els diffs per assegurar-te que
has fet els canvis que volies.

Bona feina!

--
"We the willing, following the unknowing are
doing the impossible. We have done so much

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/