Re: [Fedora] Assignació de traduccions per a Fedora F11 (Leonidas)

Agusti Grau fletxa a gmail.com
dim mar 3 12:53:59 CET 2009

Jajajajaja!!! Que bo!

Felicitats! D'això se'n diu animar a les tropes i lo demés són tonteries!
M'atreveixo amb el pulseaudio i amb algún altre, per poder alternar i no
estar sempre amb aquest :)

Salut i coratge!!