[Fedora] Errada al yum

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dim mar 3 08:56:28 CET 2009

Sip, això els ho vaig comentar jo també fa un temps. Sembla que haurem
d'esperar a la versió 11 (jo ja l'estic provant i funciona prou bé).

Per cert, quan es fa servir el yum per la terminal, a l'hora
d'instal·lar i actualitzar paquets la cosa no queda molt bé. El nombre
de caràcters que caben a la línia és limitat, i quan el missatge és
"S'està actualitzant" es queda tallat a meitat, a l'igual que el
missatge "S'està esborrant".

Miraré de fer alguna captura. La veritat és que és una mica enutjós
veure aquestes coses... Tot i que no sé com s'hauria de solucionar.

Salut!

El dl 02 de 03 de 2009 a les 23:40 +0100, en/na Jordi Mas va escriure: