[Fedora] traducció pulseaudio

tomas bigorda soldevila t0mynoker a gmail.com
dim jun 23 13:06:52 CEST 2009

Hola Xavi aquí t'envió la traducció del mòdul
pulseaudio.master-tx.ca.po, al passar la comanda msgfmt m'ha donat un
error, però no l'he sapigut trobar. Em deia això

pulseaudio.master-tx.ca.po:2032: el número de especificaciones de
formato en `msgid' y 'msgstr' no coincide
msgfmt: se encontró el error fatal 1

Tot i això t'envió el .diff i el .po

Salutacions

El 20/06/09, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit:

--