[Fedora] Actualització estat traduccions

Albert Carabasa albertc a asic.udl.cat
dim jun 9 08:33:08 CEST 2009

Bones,
L'assignació que apareix en el llistat de la Wiki també és correcte en
el meu cas.

Per altra banda, l'estat de la meva traducció, també és pendent de
començar. El mòdul el vaig rebre dissabte i encara no m'hi he pogut posar...

Salutacions,
Albert.

En/na Josep Torne ha escrit: