[Fedora] Traduccions pendents

Albert Carabasa albertc a asic.udl.cat
dll jul 20 08:35:52 CEST 2009

Bones,

Jo tinc un mòdul assignat. L'estat de la meva traducció es practicament
nul, ja que últimament no m'hi he pogut dedicar gens.
Durant el proper mes d'agost tampoc m'hi podré dedicar en absolut, però
la meva idea és continuar en aquest projecte de traducció.

Per tant si es necessita tenir traduït el mòdul que tinc assignat, el
podeu agafar si desitgeu, però com ja he dit de cara a Setembre m'hi
podré tornar a posar...

Salutacions,
Albert.

En/na Xavi Conde ha escrit: