[Fedora] Fedora Live amb l'USB, genial!!

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
div jul 17 12:47:23 CEST 2009

Hola,

El 17 / juliol / 2009 10:05, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit:

> Bones!
>
> El 17 / juliol / 2009 07:40, Pau Iranzo<pau a somgnu.cat> va escriure:

Doncs crec que no :), a veure estava a l'última fila, anava de negra...vaig
estar durant tota la presentació i vaig sortir correns, tenia un sopar a les
nou...

--
Salutacions,
Oscar Osta Pueyo