[Fedora] Festa Firefox

Alina Mierlus contact a alinamierlus.com
dij jul 16 10:39:14 CEST 2009

Hola,

    Us esperem! Finalment tenim totes les 30 Live USBs amb Fedora.
Gracies! Teniu algunes enganxines amb Fedora per posar-los a les
caixetes dels USB?

Alina

El 16 / juliol / 2009 10:32, Xavi Conde<xavi.conde a gmail.com> va escriure: