[Fedora] Fitxer chkconfig.master.ca.po

diu feb 15 16:18:22 CET 2009

Hola Josep!

2009/2/13 Josep Torne <josep.torne a gmail.com>:
> Hola,
> Envio el diff i el fitxer resultant de la traducció de les 4 cadenes
> pendents. A veure que tal.

He fet aquests canvis a la capçalera, la resta esta bé:

-"Project-Id-Version: chkconfig.master\n"
+"Project-Id-Version: chkconfig\n"
 "Report-Msgid-Bugs-To: \n"
 "POT-Creation-Date: 2009-01-22 14:20-0500\n"
 "PO-Revision-Date: 2009-02-13 16:44+0100\n"
 "Last-Translator: Josep Torné <josep.torne at gmail.com>\n"
-"Language-Team: català <ca a li.org>\n"
+"Language-Team: Softcatalà <fedora a softcatala.net>\n"

> He utilitzat KBabel per agilitzar la tasca. Hi ha quelcom millor?

Jo sempre he fet servir un editor de text (gedit té ressaltat de
sintaxi per a fitxers de traducció). Per verificar que la traducció
tingui un format valid faig servir "msgfmt -c -v -o /dev/null
chkconfig.ca.po". N'he provat d'altres editors de PO i no m'han
agradat gens.

La traducció ja està pujada, pero degut a uns errors en els servidors
de Fedora les estadístiques han mort.

"We the willing, following the unknowing are
doing the impossible. We have done so much
for so long with so little we are now able to do
anything with nothing."