Re: [Fedora] Paquet de Suport al Català

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
dll ago 31 17:44:44 CEST 2009

Hola,

El 31 / agost / 2009 09:41, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit:

> Bones,
>
> El 30 / agost / 2009 00:51, Oscar Osta Pueyo<oostap.listas a gmail.com>
> va escriure:

> quin paquet de suport al català? Pots explicar-ho una mica més?

Perdoneu, ahir vaig fer una instal·lació d'una F11 i quan vaig a fer un
"custom" de paquets, a la secció d'idiomes abans existia un "meta paquet"
que és deia Suport per al català...ara no. Un cop instal·lat el sistema, si
vas per el gestor gràfic de paquets tampoc el trobas, però...si fa un yum
grouplist si.

Grup: Suport per al català
 Paquets condicionals:
   aspell-ca