[Fedora] setroubleshoot-plugins

dis abr 4 21:24:35 CEST 2009

Bones,

El 4 / abril / 2009 09:38, Josep Torne <josep.torne a gmail.com> ha escrit:
> Hola Xavier,
> Continuo amb la traducció del fitxer o m'espero a que es revisi el que vaig
> enviar?

perdona el retard en revisar la traducció. T'adjunto el PO corregit i
el diff amb els meus canvis. Siusplau, recorda de fer servir "diff -u"
;).

Bona feina!

--
“A defect is an instance in which a requirement is not satisfied.” [Fagan, 1986]

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebookeja'm: http://ca-es.facebook.com/people/Xavier-Conde-Rueda/1620695057
Name: setroubleshoot-plugins.tip.ca.po.diff
Type: text/x-patch
Size: 10221 bytes
Desc: no disponible