[Fedora] Salutacions

diu set 14 13:13:10 CEST 2008

Hola Agustí!

El 8 / setembre / 2008 09:05, Agusti Grau <fletxa a gmail.com> ha escrit:
> Hola a tots,
>
> Simplement voldria saludar a tothom i presentar-me: el meu nom és Agustí
> Grau, sóc programador i sóc nou en això de les traduccions.  M'acabo
> d'agregar a la llista de traducció. Estic interessat en aprendre aquest tema
> i poder tenir la Fedora completament en català. Puc aportar el meu esforç i
> temps lliure, així que us agrairia qualsevol consell o indicació.
>
> Salutacions cordials,
> Agustí Grau

Benvingut a la llista de la traducció de SC de Fedora! Em dic Xavier
Conde i soc el coordinador del projecte de traducció de Fedora al
català.

Aquí tens un fitxer per començar a traduir, només li manquen 20
cadenes però així pots començar amb un mòdul facilet:

https://translate.fedoraproject.org/POT/system-config-network.master/system-config-network.master.ca.po

Cal que t'afegeixis a la informació del wiki:

http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_Traduccions

Llegeix també la pàgina del projecte, en especial la secció dedicada a
la guia d'estil:

http://www.softcatala.org/wiki/Fedora
http://www.softcatala.org/w/images/f/ff/Fedora_guia_rapida.pdf

Quan acabis la traducció, caldria que enviesis el fitxer modificat un
diff respecte l'original:

diff -u original.po modificat.po > modul.diff

No dubtis en fer les teves preguntes a la llista. Salut!

--
 HAL

 I am putting myself to the fullest possible use,
 which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com