Re: [Fedora] Català a Fedora 10?

div oct 17 11:30:16 CEST 2008

Bones,

El 17 / octubre / 2008 11:19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Xavi,

> Hola Xavi,
>
> He fet aquests captures de pantalla que mostren el més evident durant el
> procés d'instal·lació que cal per traduir:
>
> http://www.softcatala.org/~jmas/files/captura1.jpg
> http://www.softcatala.org/~jmas/files/captura2.jpg
> http://www.softcatala.org/~jmas/files/captura3.jpg
>
> Per la resta la versió 10 va realment bé.

Gràcies Jordi, ho vaig veure ahir. La captura2 està corregida (es van
saltar l'string freeze), les altres dues no apareixen al po/pot. Ara
ho reporto.

"We the willing, following the unknowing are
doing the impossible. We have done so much
for so long with so little we are now able to do
anything with nothing."

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com