Re: [Fedora] Català a Fedora 10?

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij oct 16 10:11:17 CEST 2008

Hola Carles,

El 16 / octubre / 2008 10:03, Carles Mateu <carlesm a lliure.cat> ha escrit:

> Jo l'he instal·lat i el que si que passa és, després d'escollir català per
> la instal·lació, hi ha 3 pantalles (teclat, zona horària i nom de màquina)
> que no surten en català, sinó que m'apareixen en anglés (per provar he
> escollit espanyol i només hi ha 2 pantalles, teclat i nom de màquina en
> anglés).

Pel que sembla els desenvolupadors de l'anaconda es van saltar
l'string freeze a la torera sense demanar permís a la llista de
traducció i van modificar unes quantes cadenes. Pots enviar captures
de pantalla d'aquestes UI sense traduir?

> A banda d'això hi ha altres missatges que queden en anglés (que la paraula
> clau és basada en paraula de diccionari, p.e.).

Això no m'ha quedat del tot clar, si pots enviar un screenshot t'ho agrairia.

Gràcies!
--
"We the willing, following the unknowing are
doing the impossible. We have done so much

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com