Re: [Fedora] Català a Fedora 10?

dic oct 15 09:28:24 CEST 2008

Bones!

El 15 / octubre / 2008 07:36, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Bones!
>
> Ahir vaig provar d'instal·lar la darrera versió en desenvolupament de
> Fedora 10 i vaig comprovar que no hi era el català entre les opcions
> d'idioma.

Quina ISO vas baixar? Jo estic provant de baixar la live CD del Gnome.

Quan dius que el català no era entre les opcions d'idioma, vols dir
que l'instal·lador (anaconda) no et mostra el català a la selecció
d'idiomes? Pots enviar una captura de pantalla?

Gràcies!

--
"We the willing, following the unknowing are
doing the impossible. We have done so much

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com