[Fedora] Nou voluntari

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis maig 17 19:18:48 CEST 2008

En/na Oriol Miro ha escrit:
> bon dia,
> Voldria començar a traduir algun modul. Havia pensat per el de avahi,
> al ser curtet.
> També es la primera vegada que tradueixo, així que enviaré les
> primeres línies a la llista.
Bon dia Oriol,

Primer de tot gràcies per l'interès en el projecte.

L'Avahi està lliure o sigui que endavant.

És força important que et familiaritzis, si no ho has fet ja, amb els
següents dos documents:

* http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm
* http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm
* http://www.softcatala.org/wiki/Fedora

Si us plau, apunta't (seguint l'exemple que hi ha ara) a la llista de
fitxers assignats:

http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_Traduccions

Jo et recomanaria que si és el primer fitxer que mai has traduït provis
de traduir unes 40 cadenes i l'envies a la llista perquè el revisem
abans de fer tota la traducció d'un cop.

Si tens qualsevol dubte ens ho fas saber.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/