[Fedora] Presentacio

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll jun 9 09:47:08 CEST 2008

Bones Alfred,

2008/6/6 Alfred Fraile <alfred.fraile a gmail.com>:
> Bones,
>
> Soc l'Alfred, estudiant de la UDL. Com la resta del meus companys
> m'agradaria traduir un o més moduls d'almenys 400 cadenes.
> No tinc molt clar els moduls disponibles, llavors proposo que me l'assigneu
> directament.

perdona que haguem tardat tant en respondre. L'avahi està lliure:

https://translate.fedoraproject.org/module/avahi

apunta't com a traductor a la pàgina wiki. Si tens cap dubte envia'ns
un correu a la llista (prometo respondre tan aviat com pugui ;)).

Salut!

--
 HAL

 I am putting myself to the fullest possible use,
 which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com