Re: [Fedora] Petició de traducció del mòdul Packagekit

Pere Argelich bakidok a gmail.com
div jun 6 16:35:07 CEST 2008

Hola,

No se com s'enllaça un link de la llista per ficarlo despres com a link a la
wiki. Faig servir el GMail
per llegir els correus de la llista, no se si tindrà alguna cosa a veure.

Pere Argelich