[Fedora] rpm.tip.pot.15

Gerard Sanchez Gil gerard.sanchez.gil a estudiant.upc.edu
dic set 26 21:51:35 CEST 2007

Bona tarda gent!
Sento no haver donat senyals de vida aquests últims dies però la màquina
m'ha fallat aquests últims dies i tampoc he pogut trobar temps per
escriure a la llista. Tret d'això, tinc pràcticament traduït el fitxer
rpm.tip.pot.15 que adjunto comprimit en bzip2. Feu-hi una ullada si
podeu i si hi ha quelcom que no estigui bé aviseu-me. L'altre fitxer
possiblement el tindré traduït a finals de setmana.
Vinga!

Name: rpm.tip.pot.15.bz2
Type: application/x-bzip
Size: 2033 bytes