Re: [Fedora] Presentació

dis set 1 15:37:41 CEST 2007

Hola!

El 01/09/07, Àsef Eïd i Tur <asef a catalanopalestina.org> ha escrit:
> Bona tarda a tothom.
>
> Em dic Àsef Eïd i fa uns anys ja vaig col·laborar en la traducció d'El
> navegador dels PPCC al català.
>
> Ara m'agradaria continuar aquella tasca i com que fa uns anys que faig
> servir RedHat/Fedora, m'agradaria poder col·laborar en la seva traducció i
> potser també altres traduccions relacionades amb el programari lliure.
>
> Espero les vostres instruccions.
>
> Gràcies!

Benvingut! Suposo que ja deus estar familiaritzat amb la guia de
traduccions i el recull de Softcatalà, però de tota manera et passo
l'adreça del wiki del projecte:

http://www.softcatala.org/wiki/Fedora

Pots començar traduint l'rpm, que encara no està començat. Com que el
fitxer té 900 missatges, n'he fet subfitxers de 45 missatges cadascun.
Te n'adjunto dos. Hauries de tenir-ho enllestit en menys d'una
setmana.

Endavant!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com
Name: rpm.tip.pot.1