[Fedora] nou membre

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
div jun 22 10:32:46 CEST 2007

Bones Joan, benvingut!

El 21/06/07, joan bonmatí <jobonmati a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> estic interessat a participar en el projecte de traducció del Fedora Core.
> Per començar m'agradaria que em donéssiu algun mòdul no gaire extens.
>
> Apa, fins ara
>
> Joan, estudiant de traducció

Gràcies pel teu interés. Com que fa un mes que ha sortit la fedora 7
(que ja no és core ;) ) ara mateix les traduccions ja estan
enllestides. Tot i que quedin alguns mòduls sense traduir, es tracta
d'aplicacions més orientades a l'entorn dels servidors (clusters, lvm,
etc.). O sigui, que ara mateix no hi ha cap mòdul "que cremi". Jo et
suggereixo que ens ajudis en aquestes àrees:

* Revisió general dels mòduls: caldria revisar a fons els mòduls ja
traduïts per trobar errades gramaticals i ortogràfiques, sempre n'hi
ha alguna i va bé que algú altre s'ho miri, sobre tot si és un
estudiant de traducció.

* Traducció de documentació: no és un projecte senzillet per començar,
però podem mirar de completar les release notes, que estan mig fetes.

Digues-me en quina d'aquestes tasques voldries ajudar. Salut!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com