[Fedora] Llistat traduccions per a Fedora 8

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll ago 20 10:55:39 CEST 2007

Bones,

2007/8/20, Abel Plana <aplanap a gmail.com>:
> Hola, feia un temps que no podia fer res... pero ara tindre una o dues
> setmanes de temps per fer quelcom... o sigui que pots passar-me algun text
> per traduir,
>
> Abel

doncs ja pots començar amb el yum:

http://translate.fedoraproject.org/POT/yum.HEAD/yum.HEAD.pot

Si no has traduït mai abans cap projecte de SC, et recomano que
tradueixis unes quantes cadenes primer (p.e. 50 missatges), ho enviïs
a la llista i fem una primera repassada. També t'has de familiaritzar
amb la guia d'estil: fes una ullada a aquest document:

http://www.softcatala.org/projectes/fedora/guia_rapida.pdf

Merci!
--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com