[Fedora] Llistat traduccions per a Fedora 8

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
diu ago 19 23:34:40 CEST 2007

Bones,

a continuació teniu una llista amb les traduccions per a fedora 8 i la
tasca a realitzar:

1. Les següents traduccions estan força completes. Jo m'encarregaré de
mantenir-les actualitzades

anaconda
authconfig
autorun
chkconfig
firstboot
hwbrowser
im-chooser
initscripts
kudzu
libuser
libvirt
pirut
policycoreutils
pykickstart
redhat-artwork
redhat-menus
rhgb
rhn-applet
rhnsd
rhpl
rhpxl
specspo
switchdesk
system-config-date
system-config-display
system-config-keyboard
system-config-kickstart
system-config-language
system-config-netboot
system-config-network
system-config-nfs
system-config-printer
system-config-rootpassword
system-config-samba
system-config-securitylevel
system-config-services
system-config-soundcard
system-config-users
system-switch-mail
usermode
virt-manager
Docs :: About Fedora
Docs :: Common entities
Docs :: Homepage
smolt
Docs :: Readme
Docs :: Readme Burning ISOs

2. Les següents traduccions són noves:

translate.fpo
readahead
revisor (Fedora Unity)
rpm (rpm.org)
yum (duke.edu)

3. Les següents no les considero massa importants:

Docs :: Installation Guide
Docs :: Release Notes
setroubleshoot
comps-legacy
system-config-bind
system-config-lvm

----

En principi, podem tenir 1 i 2 sense problemes. Els que vulgueu
participar en la traducció de Fedora només cal que envieu un missatge
i us assignaré una traducció.

A banda de traduir, també caldria revisar les traduccions existents,
així com provar les diferents releases de test que vagin sortint.

Salut!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com