[Disseny SC] Disseny - presentació

Pere Orga pere a orga.cat
dis gen 25 20:01:44 CET 2020

Hola, Eva,

Molt de gust, i moltes gràcies per l'interès a col·laborar amb nosaltres!

En aquesta llista anirem posant informació. També tenim un grup de
Telegram, on segurament tindrem una comunicació més directa.

Aprofito per comentar-te que recentment hem llançat un projecte
conjunt amb el paremiòleg Víctor Pàmies. Farem la presentació el
dimecres 29 (més informació a
https://www.softcatala.org/noticies/victor-pamies-i-softcatala-presenten-el-projecte-paremiologia-catalana-comparada-digital/)

Jo he desenvolupat la pàgina web (pccd.dites.cat), i he fet el que he
pogut amb el disseny. Seria genial qualsevol ajuda. Per exemple, ara
mateix no disposem d'un logo.

Això també va per a la Gina i per qualsevol que estigui inscrit a la
llista (jo m'hi he inscrit fa un parell de dies). Si a algú li fa
gràcia la idea de col·laborar en aquest projecte, ho parlem :)

Gràcies de nou!

Salutacions,
Pere

Missatge de Eva Elias <evaelias_1984 a hotmail.com> del dia dj., 23 de
gen. 2020 a les 13:11: