[Disseny SC] Qui sóc- en què vull col-laborar

rennom a protonmail.com rennom a protonmail.com
div abr 17 08:35:35 CEST 2020

Sí és clar! Al vespre us les passo. No costa res editar-les.

Enviat des de ProtonMail mòbil

-------- Missatge Original --------
Actiu 16 abr. 2020, 23:23, Artur V. va escriure: