[Disseny SC] Qui sóc- en què vull col-laborar

rennom a protonmail.com rennom a protonmail.com
dij abr 16 18:52:22 CEST 2020

Hola.

Em dic Sandra i, tot i que no m'hi dedico professionalment, tinc formació en disseny web (un certificat de professionalitat) i sóc autodidacta en disseny gràfic, tot i que tinc records vagues de disseny gràfic de quan vaig estudiar el Cicle formatiu de grau superior de Disseny i producció editorial el segle passat! ;-)

M'agradaria col-laborar proporcionant-vos imatges per a les capçaleres de les notícies que publiqueu a Softcatalà.

Sé que diumenge és l'ultim dia per a presentar propostes. Jo us adjunto en aquest correu tres imatges en format png i mides 1'80:1 (1440x800).

Les temàtiques:

- Scribus
- Libre Office
- Linux, distribucions principals.

No segueixen la mateixa estètica. Cada una és de son pare i sa mare. A veure què us semblen.

Salut!
Sandra

Sent with [ProtonMail](https://protonmail.com) Secure Email.