[Disseny SC] Imatge per als grups públics de Telegram

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dll gen 29 23:27:04 CET 2018

Hola Alexis,
La família té preferència sobre qualsevol aspecte de la vida 2.0, per
suposat!
Esperem que es recuperi aviat. Una forta abraçada per a vosaltres de part
de tot l'equip...

Novament, gràcies per la feina feta!
Benny.

Una cordial Salutació
       Benny Beat

El dia 29 de gener de 2018 a les 17:42, info <info a alexiscapera.com> ha
escrit: