[Disseny SC] Petit bàner per a la pàgina del Catalanitzador

Angela Blázquez López angelazest a gmail.com
dll mar 13 21:05:31 CET 2017

Hola que tal Anna,

Vaig comentar d'entregar-lo dissabte i en van comentar que bé... si no
podia ser abans
i jo després d'aquesta resposta no vaig mirar el correu  (encara que vaig
tenir moments de lucidesa...)
però estaba out

Cap problema..tranquil.la
Salut