[Disseny SC] Petit bàner per a la pàgina del Catalanitzador

Angela Blázquez López angelazest a gmail.com
dll mar 13 13:46:24 CET 2017

Hola...

Estic a l'espera per canvis  o fer altra banner...

Com he comentat el nombre i el 'Ja sóm'  he pensat que es generen
automàticament
per aixó l'altre txt l'he deixat.

Vinga...ja direu alguna coseeee...

Salut