[Disseny SC] Imagte per a la notícia de l'emoji de la Senyera

Artur V. arturovc89 a hotmail.com
div mar 10 11:04:19 CET 2017

Moltíssimes gràcies, Alexis! Eres un màquina! :D En això en tenim prou, pots tancar el document hehehe.

De: Disseny <disseny-bounces a llistes.softcatala.org> de part de info <info a alexiscapera.com>
Enviat el: divendres, 10 de març de 2017 10:56
Per a: Llista per a parlar de disseny de recursos gràfics per a SC
Tema: Re: [Disseny SC] Imagte per a la notícia de l'emoji de la Senyera

Bon dia!

Adjunto bandera amb "box-shadow inner" de la manera que crec que us cal, adjunto en SVG, PDF, PNG, agafeu la que us vagi millor, si us cal la ombra del contorn més clara o més fosca o la ombra d'avall més clara o més fosca la cambio sense problemes, tindré tot el matí el document obert per si de cas. Per la tarda ja plego i ja fins dilluns...

Salut,

Alexis