[Disseny SC] Imagte per a la notícia de l'emoji de la Senyera

Artur V. arturovc89 a hotmail.com
dij mar 9 10:34:53 CET 2017

Bon dia!

El Joan ha escrit una notícia sobre el nou estàndard Unicode que es presentarà al Juny, el qual inclou un anexe que permet emojis de banderes regionals. Ha inclòs a la capçalera de l'article una imatge que vaig fer jo amb unes quantes banderes regionals i la senyera, pero les meues habilitats gràfiques són molt limitades... El que vaig fer va ser editar la bandera de Grècia i llevar-li la creu que té a la part superior esquerra, i després canviar els colors blau i blanc pels de la senyera.

Adjunte la imatge al correu. Algú podria fer alguna cosa així pero que quedara bé? xD

Gràcies!

Name: image1.PNG
Type: image/png
Size: 223834 bytes
Desc: image1.PNG

Més informació sobre la llista de correu Disseny