[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dll gen 30 15:41:32 CET 2017

Hola,

Fins al 15 de febrer hi ha el procés de votació del Premi. Hauríem de
tenir-la una mica abans que es tanqui el termini.
És només una opinió, però si tenim la imatge durant aquesta setmana ja n'hi
haurà prou.

Anna

El dia 30 de gener de 2017 a les 14:24, Angela Blázquez López <
angelazest a gmail.com> ha escrit: