[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dll gen 30 13:13:10 CET 2017

Hola Àngela!

El dia 30 de gener de 2017 a les 12:40, Angela Blázquez López <
angelazest a gmail.com> ha escrit:

> Hola Anna,
>
> Quand parles de 'destacat' et refereixes al rectangle central que surt a
> cada slider suposo.
>
> És a dir, en la imatge (slider) que jo faci he de considerar que surtirà
> aquest rectangle... ?

Sí. És exactament així!

> Imatges... doncs estaría bé alguna del 'trofeu' en si, tal qual és (sense
> manipular),
> per si ho he de fer jo,  també un arxiu (eps) del logo (pel tema de la
> resolució) però si l'arxiu és (jpg)
> i  té bona resolució doncs també en servirà.

 He demanat a la Plataforma si ens poden enviar el material. I m'han
confirmat que ens el faran arribar!

> àngela

Gràcies, Àngela!