[Disseny SC] participació al projecte Web Softcatalà

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim gen 24 17:11:22 CET 2017

Benvinguda Àngela. Espero que gaudeixis i trobis profitosa la teva
col·laboració amb Softcatalà.

Josep M.

El dia 23 gen. 2017 11:04, "Angela Blázquez López" <angelazest a gmail.com>
va escriure: