[Disseny SC] Presentació

Toni Mascaró Pou tonimascaropou a gmail.com
dim gen 24 17:02:56 CET 2017

Hola a totes i a tots!

Em dic Toni, tenc 24 anys i visc a Manacor, Mallorca. Som dissenyador
gràfic i actualment estic fent feina a una startup de desenvolupament
d'aplicacions mòbils i web com a director artístic a Palma.

Softcatalà és una eina que utilitz molt sovint,  i un dia vaig veure que
cercàveu dissenyadors gràfics per ajudar amb el grafisme de la web, i vaig
trobar interessant col·laborar amb vosaltres, i aquí estic. A més, crec que
una eina com Softcatalà és imprescindible per ajudar en la difusió i
normalització de la llengua, sobretot a ses illes, on algunes instituciós i
grups polítics estan tacats de catalanofòbia.

Salut i il·lusió!