[Disseny SC] Presentació Maria Piñol

Maria Piñol mapibadisseny a gmail.com
diu gen 15 20:03:13 CET 2017

Hola!!

Em dic Maria Piñol i m'acabo d'inscriure a la llista de Disseny de
Softcatalà. Tinc 22 anys, visc a Móra d'Ebre (comarca de la Ribera d'Ebre)
però estic estudiant i treballant a Barcelona. L'any passat vaig cursar
totes les assignatures de 4t de carrera de disseny gràfic i aquest any
començo el Treball Final de Grau al febrer. Actualment treballo de becària
en una agència de *marketing online* i també faig treballs com a freelance
per dos departaments de la Generalitat de Catalunya. El que m'agradaria un
cop graduada és treballar en un estudi de disseny per poder agafar
experiència en el món laboral i en uns anys establir el meu propi estudi.

Salutacions a tots!

*Maria Piñol*
DISSENYADORA GRÀFICA

43740 Móra d'Ebre - 08013 Barcelona

T 690 68 78 28

mapibadisseny.wixsite.com/mapibadisseny  |  facebook.com/mapibadisseny
<http://www.facebook.com/mapibadisseny>

La informació d'aquest missatge i/o arxiu/s adjunt/s és
confidencial/privilegiada i està destinada a ser llegida només per la/les
persona/es a qui va dirigida. Si no sou la persona destinatària indicada, o
ha rebut aquesta comunicació per error, l'informem que està totalment
prohibit i pot ser il·legal qualsevol utilització, divulgació i/o
reproducció d'aquesta comunicació sense autorització. Li demanem que ens ho
notifiqui immediatament  retornant el missatge original a la direcció a
dalt mencionada i el destrueixi. Gràcies.

*Abans d'imprimir aquest correu, assegureu-vos que és realment necessari.
Protegir el medi ambient està a les nostres mans.*