[Disseny SC] Noves imatges slider pàgina d'inici

elisabet burch eliburchv a gmail.com
dij feb 23 21:15:55 CET 2017

Bona nit!

Vaig dir que faria l'slider de la crida de traductors fa dies però no us ho
he
pogut passar fins ara... perdoneu el retard!!!

L'he fet seguint la línia dels actuals, però si voleu que faci alguna prova
diferent no hi ha cap problema, només ho heu de dir.

La plantilla va perfecte, moltes gràcies! :)

Anem parlant!

El dia 17 de febrer de 2017 a les 19:29, Anna Barberà <abarbera a gmail.com>
ha escrit: