[Disseny SC] Noves imatges slider pàgina d'inici

elisabet burch eliburchv a gmail.com
dic feb 15 20:19:59 CET 2017

Hola!!

Per mi perfecte la imatge Anna!
Doncs jo mateixa m'apunto a fer la imatge per fer la crida a traductors :)

Anem parlant.

El dia 15 de febrer de 2017 a les 20:13, Anna Barberà <abarbera a gmail.com>
ha escrit: