[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij feb 2 15:08:50 CET 2017

Hahaha! Com ja vaig dir, a mi m'agrada amb el text a l'esquerra... ;)

Josep M.

El dia 2 febr. 2017 15:07, "Angela Blázquez López" <angelazest a gmail.com>
va escriure: