[Disseny SC] Hola, sóc l'Alexis

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dic feb 1 11:06:30 CET 2017

Benvingut, Alexis!

Sóc l'Anna! [1]

En aquesta llista de disseny es va parlant de totes les necessitats que
Softcatalà té a nivell gràfic.
Bàsicament, el dia a dia consisteix en el manteniment del web: imatges per
a diferents apartats, imatges per a les notícies etc.
De tant en tant s'han de fer feines una mica més grans, com redisseny de
seccions del web o producció de material gràfic de promoció, per posar dos
exemples.

Com a integrant de l'equip de disseny pots oferir-te per fer qualsevol
tasca que es proposi de la llista.
I també pots proposar qualsevol millora que se t'acudeixi. La iniciativa és
molt benvinguda :) !

Gràcies! I benvingut de nou! La teva contribució serà de molta ajuda.

[1] https://www.softcatala.org/membres/anna/